اصول طراحی سایت: اندازه ها و حاشیه ها
نوشته شده توسط : hamed

عالم ما بر طبق ریاضی ها و سئو در مشهد اعداد رایا پارس درست ahrefs شده، پس برای یک پیاده سازی عالی می بایست از قواعد پیاده سازی دنیا تقلید کنیم. ریاضی ها، او‌لین اصل ما یحتاج تمامی پیاده سازی هاست. اینو میتونید تو شغل های وسیع ترین هنرمندان و طراحان تمامی اعصار هم ملاحظه کنید.
این زمینه درباره‌ی طراحی وب و اپ هم صادقه، ما مدام بایستی نسبت به اعداد و اندازه های پیکسل کارمون حساس باشیم. مداقه این اعداد و ارقام هم صرفا بخاطر رعایت نسبت های طلایی یا این که عدد پی و این مسائل وجود ندارد، بلکه تو شغل ما بایستی عددها و اندازه ها جوری باشن که پیاده سازی دینامیک باشه تا بتونه تو دستگاه های متفاوت صحیح اکران داده بشه. به جز اون، هنگامی ردیف ها و لبه های وبسایت بهتر تهیه نشده باشن، به مخاطب شم و خاطره بدی منتقل میکنن. میخوام از مدیرهای تارنما ها یه پرسش بپرسم. اگه سایتتون کاربردی و قابل پشت گرمی وجود ندارد و دست‌کم یکسری تا از اصول پیاده سازی توش رعایت نشده، قراره ناخودآگاه به مشتری ها چه پیامی برسونه؟
طراح هایی که جدید کارشونو آغاز کردن می بایست بدونن، دست‌کم نیازهای اصلی پیاده سازی بایستی تو عمل رعایت بشه تا همگام با رشته و تخصصتون پیش رفته باشن. همونطور که یه تالیف کننده یا این که ویراستار، سریع اشتباه های دستوری هر متنی رو پیدا می کنه، یه رئیس ایده پرداز هم تو یه دیده به هم زدن نقایص کارو می فهمه. کارهایی که پیاده سازی میکنید، برای مدیرهاتون حکم رزومه شمارو دارن، پس عملکرد نمایید صحیح و بدون نقص انجامشون بدید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: